Delovni čas:
Trgovina Trzin

Trgovina Trzin,
Motnica 3

T: 01 562 13 52

pon – pet: 07:00 – 19:00
sob: 9:00 – 13:00
nedelja in prazniki: zaprto

|
Trgovina Ljubljana

Trgovina Ljubljana,
Metelkova 11

T: 01 439 61 00

pon, tor: 08.00 – 16.00
sre: 08.00 – 17.00
čet: 08.00 – 16.00
pet: 08.00 – 15.00
sobota, nedelja in prazniki: zaprto

Simps'S d.o.o.

Motnica 3, 1236 Trzin, Slovenija

Pišite nam:

info@simpss.si

Pokličite nas:

01 562 13 52

Inkontinenca

Oskrba rane

Operacijski material in zaščitna sredstva

Postelje z dodatki

Kolesa in servirno - negovalni vozički

Ostali medicinski program

Okoljska politika

Politika kakovosti

Poglej podmeni

Politika kakovosti

ISO 9001

SIMPS’S d.o.o. se zavezuje k zagotavljanju najvišje kakovosti izdelkov in storitev.

Politika kakovosti ISO 9001

Naša politika kakovosti temelji na načelih:

  1. Kakovost: Zagotavljamo visoko kvalitetne izdelke in storitve, ki omogočajo boljšo kvaliteto zdravja in življenja ljudi. Zastopamo najboljše proizvajalce medicinskih pripomočkov, ki razpolagajo z neodvisnimi kliničnimi študijami in s svojimi izdelki nudijo uporabnikom največjo vrednost. Razumemo potrebe in pričakovanja naših kupcev ter si prizadevamo za njihovo popolno zadovoljstvo.
  2. Zanesljivost: Zanesljivost je ključna vrednota, ki neposredno vpliva na varnost izdelka in storitve ter skladnost z zakonodajo. Gradimo dolgoročne odnose z zaupanjem ter doslednim izpolnjevanjem zahtev strank, z odzivno, strokovno in usposobljeno ekipo zaposlenih.
  3. Varnost: Varnost pomeni zagotavljanje, da so vsi izdelki, procesi in storitve podjetja zasnovani, proizvedeni, distribuirani in uporabljeni na način, ki ne ogroža zdravja ljudi, okolja ali skladnosti z zakonodajo.
  4. Učinkovitost: Učinkovitost opredeljujemo kot sposobnost sistema, procesa ali dejavnosti, da doseže željene rezultate ob optimalni porabi virov. Spremljamo in izboljšujemo naše procese, storitev in izdelke. Spodbujamo inovacije in iščemo nove priložnosti za rast in učinkovitost. Zaposleni so ključni za uspeh. Vlagamo v njihovo usposabljanje, razvoj in spodbujamo kulturo sodelovanja, odgovornosti in kakovosti. 
  5. Uspešnost: Uspešnost je stopnja do katere organizacija dosega zastavljene cilje, izpolnjuje zahteve strank in izkazuje skladnost z zakonodajo ter standardi kakovosti in okolja. Podjetje meri svojo uspešnost in izboljšuje svoje procese s spremljanjem in ocenjevanjem delovanja sistema vodenja kakovosti, zagotavljanjem ustreznih virov ter usmerjanju zaposlenih.